Cumhurbaşkanı Erdoğan ile ABD Başkanı Trump telefonda görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile telefon görüşmesi yaptı. Görüşmede Türkiye-ABD ilişkileri, Suriye’deki gelişmeler, Gazze’deki insani durum ve bölgesel meseleler ele alındı.